Digitalizacija donosi nove mogućnosti i alate za poboljšanje poslovne produktivnosti i efikasnosti. Platforme stvorene za komunikaciju u potpunosti su zamijenile dugotrajne dogovore za sastanke, a aplikacije dizajnirane za organizaciju preuzele su ulogu planera i kalendara. Kako se vremena mijenjaju, tako se i organizacija poslovanja mijenja. Od ključne je važnosti biti u korak s tehnološkim inovacijama koje mogu olakšati sve aspekte rukovođenja organizacijom.
Produktivnost i komunikacija potpomognuta aplikacijama
Kada govorimo o unapređenju poslovanja i poslovne učinkovitosti, prvo na što najčešće pomislimo su nove poslovne strategije, novi zaposlenici i veliki budžeti. Međutim, strategija za poslovnu produktivnost svake organizacije mora prvenstveno uključivati kvalitetnu komunikaciju.
Važnost dobre komunikacije unutar svake organizacije je neosporiva. Zahvaljujući upotrebi novih tehnologija, danas sve naše planove i strategije te komunikaciju možemo voditi putem modernih alata. Pitate se kako?
Kada govorimo o platformama koje omogućuju komunikaciju unutar zatvorenih i točno određenih grupa, potrebno je prvo spomenuti Slack. Bila riječ o beskrajnim mailovima ili pogrešno ugovorenim sastancima, rad u timu zahtjeva određenu dozu strpljenja, ali i pomno organiziranu komunikaciju. Slack je savršen alat za koordinaciju komunikacije u timu jer omogućuje podjelu razgovora na pojedinačne i grupne, po lokacijama i projektima ili, jednostavno, po tematici. Osim toga, pomoću ove aplikacije koju možete jednako uspješno koristiti na mobitelima i na računalima, imate mogućnost organizirati obavijesti i s drugih kanala i aplikacija te tako može postati Vaš idealni komunikacijski kanal. Aplikacija je dostupna za iOS, Android, Windows Phone i računala.
Trudimo se svakodnevno svoj rad dovesti do vrhunca produktivnosti, a što je bolje za to od brzog pohranjivanja planova i informacija u svom mobilnom telefonu ili računalu? Evernote je aplikacija koja se bazira na freemium modelu (većina sadržaja je besplatna, premium dio se naplaćuje) te omogućuje vođenje bilješki, organizaciju i pohranjivanje informacija na jednom mjestu. Pomoću ovog organizacijskog alata možemo pohraniti bilo koju fotografiju, tekst ili cijelu internetsku stranicu za samo nekoliko sekundi. Evernote je jednako koristan za one koji sjede u redovima menadžmenta kao i za sve druge zaposlenike. Aplikacija je dostupna na većini operativnih sustava.
Još jedan izvrstan alat za pohranjivanje informacija i vođenje bilješki uz kojeg nema straha od gubljenja podataka jer se može jednostavno povezati s našim Google računima. Google Keep omogućuje izradu popisa, pisanje tekstova, pohranjivanje fotografija i snimanje audio zapisa, što ga čini jednim od boljih alata za čuvanje podataka. Osim standardnog načina unošenja informacija, Google Keep omogućuje izradu popisa i pisanje tekstova jednostavnim izgovaranjem riječi. Aplikacija je besplatna i dostupna za Android, iOS i računala.
Ukoliko Vam je potrebna pomoć pri organizaciji troškova dok ste na poslovnom putu, Expensify je idealna aplikacija za Vas. Povezujući svoju kreditnu karticu s računom, aplikacija sama izrađuje izvještaj o troškovima pomoću kojeg možete pratiti i planirati svoj proračun. Ukoliko ne želite spajati svoju karticu, možete jednostavno slikati svoje račune i Expensify će sam izvući bitne informacije i napraviti izvještaj. Naravno, za samo nekoliko minuta pomoću aplikacije izvještaj možete napraviti i sami. Expensify je dostupan za Android, iOS i računala.
Vrijeme je novac, a budući da vrijeme ne možemo kupiti, možemo si barem priuštiti aplikacije koje će nam pomoći isplanirati i iskoristiti naše vrijeme. Organizacija radnog vremena i rasporeda, komunikacija, izrada strategija te vođenje projekata mali su zalogaji za Basecamp. Riječ je o aplikaciji koja je prvenstveno nastala kao alat za projektne menadžere, a kasnije za širu publiku. Pomoću ove aplikacije moguće je uspješnije planirati i odrađivati zadatke, jednostavnije mjeriti vlastitu produktivnost ili produktivnost grupe te brže komuniciranje vezano uz projekte. Basecamp dostupan je za iOS, Android i računala.
Sažetak poslovne produktivnosti
Korištenje aplikacija u poslovanju može unaprijediti produktivnost na mnogo načina. Aplikacije za organizaciju vremena, novca i projekata mogu poboljšati učinkovitost zaposlenika, povećati fleksibilnost rasporeda, povećati količinu prikupljenih i pohranjenih podataka. Također, takvi alati pomažu i u unapređenju komunikacije unutar organizacije, motiviraju zaposlenike i omogućuju jednostavniji i zabavniji pristup svakodnevnim obavezama. Više savjeta za uspješno upravljanje vremenom i obavezama moguće je pronaći u knjizi "Getting Things Done" autora Davida Allena koja se bazira na GTD metodi. Riječ je o metodi pohranjivanja informacija i planova kako bi oslobodili um od pamćenja velike količine podataka i usredotočili se na odrađivanje samih zadataka.