Rast i digitalne strategije

Biznis ideja, poslovni plan

Ideje za pokretanje biznisa

Za pokretanje vlastitog biznisa možda nemate ideju, možda nemate plan i dovoljno hrabrosti za realizaciju. Ideja je baza za uvod u proces izgradnje dobrog poslovanja.

Više ›

Internet trgovina

10 koraka do uspješne internet trgovine

Zahvaljujući činjenici da se naša svakodnevna komunikacija preselila dobrim dijelom u digitalnu online sferu, nemoguće je govoriti o potpuno uspješnoj trgovini van interneta.

Više ›

Softver development resursi

Inovativnost

Digitalna umjetnost

Digitalna umjetnost - primjeri i umjetnici

Bio je to mali korak, odnosno crtež za stroj, ali velik za digitalnu umjetnost. Njemački umjetnik i matematičar Frieder Nake 1965. godine stvorio je jedan od prvih računalnih algoritama za stvaranje crteža računalom.

Više ›

Brending

Ime za firmu

Kako odabrati ime za firmu

Ime je predznak, kaže stara rimska poslovica Nomen est Omen. Kada govorimo o poslovanju, ova izreka dobiva potpuni smisao. Odabir naziva firme može napraviti razliku između uspjeha i neuspjeha.

Više ›

Korporativni identitet

Kako osmisliti logotip za firmu

Logo je zaštitni znak svega što neka tvrtka, njeno poslovanje i proizvod predstavljaju. U današnje vrijeme logotip kao dio vizualnog identiteta tvrtke koristi se u gotovo svim sferama ljudskog djelovanja.

Više ›

Izrada vizitke

Ideja, dizajn i izrada dobre vizitke

Vizitka je uobičajen ali često zanemaren komadić papira za prenošenje podataka fizičkim putem. Prvi dojam je ono što se pamti i upravo zato mnoge tvrtke posvećuju puno pažnje kod osmišljavanja svojih vizitki.

Više ›